50 Random Facts About Me Tag ♥

Pa...ovaj tag je dosta kruzio po youtube-u, i stranim blogovima, i uvek mi se svidjao ali nikako nisam mogla da se organizujem, sednem, i lepo ispisem odgovore na svih ovih 50 nasumicnih pitanja kako biste me bolje upoznali. Nadam se da ce vam se ovaj Tag svideti, i naravno tagujem VAS koji ovo citate da odgovorite na ista pitanja.




Posto ce vas, naravno, mrzeti da ovoliko kucate, vi odaberite jedno 5 pitanja i ispisite ih! Na dnu ovih odgovora cu tagovati neke od blogova koje volim da urade isto. Ako vi imate neko pitanje, ma koliko glupo bilo, slobodno postavite u komentarima ispod. ♥

1. KAKO SAM DOBILA IME KOJE IMAM?


-Moja starija sestra je na pitanje kako bi zelela da joj se zove sestra rekla Anja, medjutim, mojim roditeljima se bas i nije svidelo to nj, pa su ga odbacili i tako dobili ime Ana. Takodje, ime Ana vodi poreklo iz staro-hebrejskog Hana, sto znaci milost, a takodje hrabra,...

2. KADA SAM POSLEDNJI PUT PLAKALA?


-Uf, tesko pitanje. Zaista se ne mogu setiti. To je prilicno cudno ako uzmete u obzir to da placem za neke najgluplje stvari, kad se jako iznerviram, kada sam tuzna, kada sam ljuta, kada mi je nesto pre pre prelepo isto placem,... Mislim da je bilo uz neki film? Nemojte me drzati za rec.

3. DA LI MI SE SVIDJA SOPSTVENI RUKOPIS?


-Paa, kad se trudim da pisem lepo, svidja mi se. Najvise volim da pisem pisanom latinicom tada, i dobijala sam komplimente, tako da...


4. KOJA MI JE OMILJENA VRSTA MESA?


-Dvoumim se izmedju piletine i svinjetine. Zaista ne znam kako da odlucim, ali hajde neka bude piletina.

5. IMAM LI DECU?


-Nee, pa ja sam jedno dete.

6. AKO BIH BILA NEKA DRUGA OSOBA, DA LI BIH SE DRUZILA SA SOBOM?


-Definitivno. ;)

7. DA LI SAM CESTO SARKASTICNA?


-Oo, da.


8. DA LI IMAM SVE KRAJNIKE?


-Da, na moju srecu. Hteli su da mi ih odstrane kad sam bila mladja jer jedem poput vrapca, ali uz moje stalno plakanje sam uspela da ih odvratim od toga.

9. DA LI BIH URADILA BUNGEE-JUMP?


-DA! Volela bih to da uradim bar jednom u zivotu, ali bih jos vise zelela da probam Zorbing.

10. KOJE SU MI OMILJENE CEREALIJE?


-Sada ih ne jedem toliko, ali kad sam bila mala sam volela one sa kukuruzom. 

11. DA LI OTPERTLAVAM CIPELE KADA IH SKIDAM?


-Da, najcesce. Ali nekad sam lenja pa skinem jednu cipelu drugom nogom.

12. MISLIM LI DA SAM JAKA?


-Sto se tice fizicke snage, ne! Ali psihicki bi se moglo reci.

13. KOJI MI JE OMILJENI SLADOLED?

-Jaoo, pa ovo stvarno nije fer. Veliki sam fan sladoleda, a najvise volim plazmu, kokos, limun, crvenu pomorandzu, zelenu jabuku, jogurt-visnju,...

14. STA PRVO PRIMETIM KOD LJUDI?


-Pa, to uvek zavisi. Prvo primetim stvari koje kod njih nekako odskacu u odnosu na druge, bilo to osmeh, oci,...

15. CRVENA ILI PINK?


-Zaista ne znam, potpuno su drugacije. Kao sto vidite po temi boja na blogu, volim i crvenu, a kada biste usli u moju sobu videli bi roze svuda. 

16. KOJU STVAR NAJVISE MRZIM NA SEBI?


-O ovome se trudim da ne razmisljam previse, i trudim se da prvo primecujem one dobre stvari. Ne samo kod sebe vec i kod drugih.

17. KO MI NAJVISE NEDOSTAJE?


-Moja baka Nada koja je preminula pre oko godinu dana. 

18. KOJA MI JE OMILJENA HRANA?


-To je isto kao da me pitate koji mi je omiljeni komad sminke. Nemam jedno jelo, volim becku sniclu, pomfrit, dimljenog lososa, giros,...

19. KOJE BOJE CIPELA SADA NOSIM?

-Nosim svoje srebrne grubin papuce koje su pre-u-dob-ne!



20. KOJU SAM POSLEDNJU STVAR POJELA?


-Moju omiiiljenu poslasticu Ferrero Rocher kuglice.

21. STA TRENUTNO SLUSAM?


-Monster (Rihanna i Eminem), Drunk in Love (Beyonce), Hold On We're Going Home (Pia Mia cover), Goldie (ASAP ROCKY), Timber (Kesha i Pitbull),...

22. AKO BIH BILA OLOVKA ZA OCI, KOJE BIH BOJE BILA?


-Ljubicasta, ili indigo plava.

23. KOJI SU MI OMILJENI MIRISI?


-Roberto Cavalli (Just), Chanel (Mademoiselle), Trusardi (Inside), Versace (Versus i Noir Crystal),........

24. S KIM SAM POSLEDNJI PUT PRICALA PREKO TELEFONA?


-Sa drugaricom Sarom.

25. KUCA NA PLAZI, ILI KOLIBICA U PLANINAMA?


-Kuca na plazi, bez razmisljanja. Ne volim hladnocu, dok leto i vrucine obozavam, i odlicno podnosim.

26. OMILJENI SPORTOVI


-Krav Maga, umetnicko klizanje, badminton.

27. PRIRODNA BOJA KOSE


-Nikada nisam farbala kosu, prirodna boja je dakle braon sa zlatnim odsjajem.

28. BOJA OCIJU


-Zelena ♥


29. DA LI NOSIM SOCIVA?



-Ni sociva ni naocare, imam odlican vid. Kad kazem odlican, zaista mislim odlican. Oko sokolovo.


30.  KOJU ZENSKU OSOBU SMATRAS LEPOM?



-Rihannu, Piu Miu (Pia Mia se zove, naglasavam jer je smesno kad se menja po padezima), Caru Delevingne, Alenu Shishkovu...





31. HORORI ILI FILMOVI SA SRECNIM ZAVRSETKOM?


-Pa nisam sigurna. Ove sa srecnim zavrsetkom sam vec pomalo pocela da zaobilazim zbog toga sto su svi previse predvidljivi, ali ih i dalje volim. A horore gledam tek od skoro, pa jos ne mogu da odlucim. Preporucujem film Sinister i Mama ako nekoga interesuje.

32. POSLEDNJI FILM KOJI SAM GLEDALA?


-Sex and The City Movie 2 i Kokowääh (preporucujem SVIMA koji nisu gledali, filmovi su strava)



33. IMAM LI NEKE UZRECICE?



-Da! Pa..., Tako da..., Definitivno, Strava, da? ne? (onako kratko, isecem vas k'i dzipom na slaviji)


34. LETO ILI ZIMA?


-Mislim da ovo sada svi znaju, LETO ♥


35. ZAGRLJAJI ILI POLJUPCI?



-Definitivno i jedno i drugo. xoxo



36. OMILJENI DESERT? (KOLAC, SLATKISI,...)


-Pa mislim da i to svi znaju, ali eto da ponovim Ferrero Rocher kuglice, ali jako volim i Rafaello, Kinder Bueno, Kinder Cokoladu, Milka Cokoladu (Noisette, obicnu Milku ne volim), Plazma kuglice, Plazma Tortu, Jafa tortu, Nugat Tortu,... da ne nabrajam do sutra, ukapirali ste da volim slatko.





37. KADA BIH MOGLA DA IMAM BILO KOJU SUPER MOC, KOJU BIH ZELELA?


-Da letim, da zaustavim vreme, da se teleportujem.Sve tri zvuce primamljivo, upisite me na listu za bilo koju. Hehe


38. INTERNET ILI TELEVIZIJA?



-Internet, jer mogu raditi i jedno i drugo.


39. KOJU KNJIGU CITAM TRENUTNO?



-Trenutno ne citam ni jednu, jer sam upravo zavrsila sa citanjem Ivanine knjige "Bez Daha", i "Gorskog Vijenca".

40. STA MI JE NA POZADINI TELEFONA, RACUNARA,...?


-Na telefonu mi je slicica nekog Galaxy desena sa aztek printom, a na racunaru slika na kojoj pise 'I know what I want, and I'm gonna get it' (poput neke mantre da se treba boriti za sta volite, i da istrajete u tome, prevodim zbog mogucih drugih znacenja)



42. OMILJENI ZVUK? (IZ PRIRODE)



Zvuk talasa, grmljavine, pucketanja vatre,...

43. MAT ILI SJAJNO? (SMINKA)


-Definitivno mat, ali sto se tice senki tu pravim izuzetke. Lice i usne su mi u 99% slucajeva potpuno mat.


44. NA KOM SAM MESTU BILA NAJUDALJENIJA OD KUCE?



-Smatram da covek moze da bude kilometrima daleko cak i ako je kod kuce. Ali ako se vec tice konkretnog mesta, cini mi se da je to Afrika.


45. IMAM LI NEKIH TALENATA?



-Kazu mi da lepo pevam, ali ja to bas i ne verujem, lepo sminkam (wow, to je kao sok), plesem (malo sam zardjala, nisam par godina igrala, ali inace plesem), i dobro glumim.


46. GDE BIH VOLELA DA ZIVIM KADA BIH IMALA IZBOR?



-Mozda u Spaniji, u Barseloni, tamo je bo-zan-stve-no, a mozda u Los Andjelesu ili New York-u, sta ja znam.


47. STA MI JE SAN?



-San mi je da putujem, da zavrsim, i dobijem odlicno obrazovanje, da radim ono sto volim, da se ostvarim i na privatnom, ali i na poslovnom planu.


48. NAJLUDJA STVAR KOJU SAM IKAD URADILA?


-Tu stranicu knjige jos nisam ispisala, ali cini mi se da cu skoro jer sam po prirodi 'Crazy Kid'





49. STA RADIM U OVOM TRENUTKU?


-Pa kucam ovaj odgovor ocigledno, ali u medjuvremenu pravim sebi i sestri dorucak. Salatu sa tunjevinom, makaronama, paradajzom, majonezom posnim,... Volim da eksperimentisem u kuhinji i pravim nesto sama.


50. DA LI SAM UZIVALA U ODGOVARANJU NA OVIH 50 PITANJA?



-Naravno, moze jos 50 sto se mene tice.



TAGUJEM BLOGO-KOLEGINICE:

babysdolcevita.blogspot.com
headindclouds.blogspot.com
misskitschblog.wordpress.com

supernovakozmetika.blogspot.com
mojneseser.blogspot.com
memakeupandeye.blogspot.com
make-up-liciouss.blogspot.com
makeuparena.com
lipsticks-blade.blogspot.se
alittlemakeupobsessed.blogspot.com
anaviglam.blogspot.se





Ja sam tagovala njih, i stvarno se izvinjavam ako sam nekoga preskocila, a sigurno jesam. Tagovala bih rado sve, ali nemam nikakav spisak nego sam ovako iz glave pisala linkove, tako da se slobodno tagujte sami, i obavezno napisite vase odgovore ♥

Share this:

CONVERSATION

15 коментара:

  1. Jako mi se dopada ovakav tip posta! Nasmijala sam se za skidanje cipele drugom nogom, to i ja često radim i mrzim se zbog toga :-) pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Puno, bas mi je drago da ti se svidjaju i ovi ne-kozmeticki postovi, kao i cinjenica da si izdvojila vreme da ovo procitas. Hvala ti jos jednom, xoxo

      Delete
  2. Odlicno sam naletela na tvoj post, uskoro cu i ja odgovoriti na ova pitanja kako bih se na neki nacin predstavila vama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se svidja! Jedva cekam tvoje odgovore ♥

      Delete
  3. i meni nedostaje moja baka Nada koja je umrla prije 7 mjeseci... :(

    hvala na tagu, bilo je zanimljivo upoznati te malo bolje, odgovorit ću ovih dana i ja na pitanja :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :'( Saosecam se sa tobom.

      Nema na cemu, hvala ti sto si procitala ♥ Jedva cekam xx

      Delete
  4. Jao prezabavno mi je bilo da citam. Sad cu bas i ja da ispisem ovo, mozda cak i sa svih 50 pitanja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tii ♥ Ispisi svih 50, zanimljiva su pitanja, nece ti biti tesko.

      Delete
  5. Super su ti odgovori! Hvala ti za tag <3

    ReplyDelete
  6. Gledala sam oba horora i odlicni su, mama posebno. Predlazem ti Rogue River i Lanci ili okovi, nesto tako!
    Po Gorskom Vijencu vidim da smo pribliznih godina sto me je jos vise zainteresovalo da citam tvoje odgovore! Najverovatnije cu i ja uzeti da ih ispisem! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago da imamo slican ukus, pogledacu ove predloge pa ti se javljam sa utiscima. Hvala draga ♥

      Delete
  7. Bukvalbo sam svako pitanje procitala, i odhovori su mi bas super. 😀😀. Slazem se za ovo Barselonu, meni je san ptici tamo. 😊

    ReplyDelete

Svaki vas komentar je od velikog znacaja za mene, ali i za blog. Hvala vam na izdvojenom vremenu ♥

Every posted comment means a lot to me, and for the blog itself. Thank you for your time! ♥