Rimmel Stay Matte Liquid Mousse Puder (Sve Nijanse)

Danas vam donosim recenziju Rimmel Stay Matte Liquid Mousse pudera, a sa ovom recenzijom sam malo cekala jer sam htela da se misljenje slegne i lepo formira da ne bi bilo previse hajpa a premalo objektivnosti.

Nakon velikog uspeha sa Stay Matte kamenim puderima, Rimmel je resio da nas obraduje ovim tecnim/mousse (penastim) ili kako ih ja zovem musavim puderima. Radi se o proizvodu prvenstveno namenjenom masnijoj kozi ali svako kome puder odgovara, naravno, moze ga koristiti.

UPOZORENJE: Photo Heavy Recenzija








NIJANSE


Dolazi u 5 nijansi (kod nas), ja sam ih poredjala tako da je prvi 103 najsvetliji, 200, 201, 203, 300 je najtamniji

Najsvetlija nijansa 103 TRUE IVORY


Svetla nijsansa po mom misljenju za zućkast pod-ton kože, njega sam najviše koristila zimi.





Nijansa 200 SOFT BEIGE


Jako lepa nijansa, cini mi se da odgovara većini ljudi jer ima malo toplog tona u sebi



Nijansa 201 CLASSIC BEIGE


Veoma slična nijansi 200, ali malo hladnija bež



Nijansa 203 TRUE BEIGE


Malo tamnija od mog sadašnjeg tena, ali čim Sunce ogreje i ja se malo osunčam biće dobra nijansa


Nijansa 300 SAND


Dosta tamnija od mog sadašnjeg tena, nijansu 300 opisuju kao pesak. Toplog je tona


 Još jednom da vidimo jesu li svi na broju?




PAKOVANJE

Kao što vidite ovo su tester pakovanja, dobila sam proizvod za svrhe recenzije, a pravo pakovanje izgleda ovako:



Daleko praktičnije od klasičnih mousse pudera, tubica je bila pravo rešenje jer se proizvod neće osušiti


TEKSTURA

Ovi puderi imaju veoma gustu penastu teksturu, praktično teksturu mousse pudera smeštenog u lepoj tubici. Iako su veoma gusti, nisu nimalo teški. Za nanošenje vam nije potrebno puno proizvoda, tako da bih rekla da dugo traju. Ima veoma mat završnicu pa nije savršen izbor za nekoga ko ima suvlju kožu, jer je može dodatno izraziti, međutim ako imate normalnu, mešoviti ili masnu, mislim da će vam se svideti. Miris je veoma blag, puderast, nisam čula da se bilo ko žali.





POSTOJANOST

Kažu da su postojani 12h+, ali ja se NE bih složila. Puderi su izrazito postojani, ali ne baš toliko. Bez problema drže oko 8 sati, a posle toga koža počinje da prosijava (imam mešovitu kožu). Rešenje je jednostavno, koristite blotting listiće ili ponesite kompaktni kameni puder i utapkajte ga na T zonu ili koje već područje želite da produžite trajnost. U svakom slučaju jedan od najpostojanijih tecnih pudera koje sam ikada koristila. NAPOMENA, ova trajnost važi za nanošenje pudera bez kamenog, dakle sa kamenim puderom je još trajnije, ali ne bih vam preporučila korišćenje i jednog i drugog jer može izgledati chalky (kredasto?)










SWATCHEVI

Evo i swatcheva. Na svakoj slici su poređani istim redosledom od najsvetlijeg 103, ka najtamnijem 300, negde su poređani vertikalno negde horizontalno ali je to taj redosled.

103- 200- 201- 203- 300











Ovako puder izgleda kada se izblenda, odnosno dobro razmaže.



POKRIVNA MOĆ

Ovaj puder ima veoma lepu pokrivnu moć (coverage), ali ona zavisi od načina nanošenja, ali i količine proizvoda koju uzmete. Za ovaj puder konkretno važi ona stara MANJE JE VIŠE, jer vam zaista ne treba puno pudera za nanošenje. Možete ga nanositi i sunđerom, i prstima, i četkom, čime god vama odgovara, ali za neku dnevnu varijantu vam preporučujem samo jedan, tanak sloj pudera nanesen prstima a evo i zašto


TEST
Obična plava hemijska


Veoma tanak sloj pudera nanet i razmazan prstima



U senci to izgleda ovako

*PR Uzorak


DA LI STE PROBALE OVAJ PUDER, I KAKO SE VAMA DOPAO? 


Share this:

,

CONVERSATION

25 коментара:

  1. Odlicna recenzija! :) Imacu ovo u vidu prilikom sledece kupovine. Do sada sam bila verna Affinitonu, ali primetila sam da brzo prosijam uz njega.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti imenjakinjo ♥ Probaj bar uzorak iz drogerije jer je odlican za taj tip koze

      Delete
  2. Baš mi se sviđa,davaj jedan :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je, mozda bude u sledecem darivanju ♥

      Delete
    2. Kad smo kod toga ko dobi u prošlom,onom što si nešto bila produžila, opet sam ćorava bila kanda :P :*

      Delete
  3. Probala sam, nije loš, ali me nije ni oduševio.

    ReplyDelete
  4. Nisam probala ali je recenzija odlična i baš ću pogledati idući put kad budem kupovala puder nijanse su sasvim pristojne i prekrivanje, nije loš uopšte :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo ti hvala, jedan od najlepsih komplimenata je kada nekome olaksam izbor pri kupovini ♥

      Delete
  5. Bravo za trud,svaka cast na temeljnoj obradi! Nisam probala ali razmisljam o tome,izgleda mi ok:)

    ReplyDelete
  6. Super puder za tu cijenu, ali ako imam imalo nepravilnosti ili dehidriranih dijelova na licu to se ovim puderom još više primijeti :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, i slazem se apsolutno, narocito kada je negde koza suva ♥

      Delete
  7. Puder je meni pravo otkrice za tako malo cenu!Do sad sam koristila nijansu 103 al kad malo dobijem boje onda cu 200.Meni se obicno peruta nos al sa ovim puderom nije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E pa eto, i ja sam se pozitivno iznenadila! Odlican je, meni se bas svidja

      Delete
    2. Koja je cena pudera? :)

      Delete
    3. Ja zaista ne znam tacnu cenu, ali pretpostavljam da je oko 700 dinara

      Delete
  8. Gde bih mogla da nabavim ove testere?Ne verujem da ce da mi ih daju besplatno u parfimeriji,ili se varam?Unapred ti hvala na odgovoru. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Bojana, moracu da te razocaram i da ti kazem da ih ne mozes nabaviti ovako. Ove vrste testera parfimerije kupuju, a ja sam ove konkretno dobila od PR-a za svrhe recenzije

      Delete
  9. Odlican post..Koliko si dugo cekala da ti stignu testeri..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam čekala dugo, možda 5 dana? A uzgred, za slučaj da nisi razumela i videla u postu ovo je blogerski PR uzorak koji se ne može jednostavno zatražiti već ih oni šalju u svrhe recenzije i promovisanja ♥

      Delete
  10. Da li ovaj puder izaziva bubuljice?
    Ja sam do sada koristila Rimmel 25h nijansu 202, ali mi je malo svetlija.
    Koja nijansa stay matte odgovara ovoj koju sam spomenula, da li mozes da mi uporedis?
    Hvala unapred na odgovoru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni lično nije izazvao nikakav breakout ali ja ga ne koristim svakodnevno i uvek pre nanosenja stavljam kremu za lice. Malo jeste teže teksture od klasičnih tečnih pudera jer je gušći ali jako malo pudera je dovoljno za celo lice. Nisam nikada koristila taj puder koji sam pomenula pa bih ti preporučila da na licu mesta isprobaš na ruci taj 202 i ovaj stay matte te ih uporediš ♥

      Delete
  11. Moracu tako da uradim. Hvala jos jednom :)

    ReplyDelete

Svaki vas komentar je od velikog znacaja za mene, ali i za blog. Hvala vam na izdvojenom vremenu ♥

Every posted comment means a lot to me, and for the blog itself. Thank you for your time! ♥