Review: Lilly & Spice Lotions



Došao je red na recenziju losiona za telo domaće proizvodnje - Lilly & Spice.
Za sada u ponudi postoje dva losiona, identičnog sastava i nege ali različitih, i veoma unikatnih mirisnih nota. Trenutno su to mirisi Vanila Macaroon i Tangerine Souffle.




Losioni dolaze u prelepim ambalažama sa praktičnom pumpicom kojom lako možete dozirati količinu proizvoda. Tuba sadrži 200 ml. proizvoda, što je neki standard za klasične losione ali i izdašna količina za parfemisane mazalice.

 Takođe, zaista moram dati masivnu pohvalu dizajneru etiketa za ove proizvode jer estetski izgledaju veoma lepo, ženstveno i svakako privlače pažnju. Kako se vama dopada?




Već sam pomenula da su mirisne note nešto zaista drugačije i posebno, a budući da nisam veoma vična u opisivanju istih preneću vam opis proizvođača i dati svoj komentar.


Vanila Macaroon

"Slatki miris vanile, obavijen floralnim notama koje će produžiti tvoje uživanje u ritualu nege, celog dana."

Složiću se da ovaj losion ima veoma lepu, toplu notu vanile, ali isto tako mogu konstatovati da floralnu notu nisam baš primetila što je svakako plus u mojim očima budući da sam veliki ljubitelj toplih, gurmanskih mirisa radije nego floralnih i svežih. Po nanošenju su veoma intenzivnih ali ne i previše jakih mirisa, međutim kod pomenutog Vanila Macaroon sam primetila neki neopisiv, čudan miris koji traje oko 5 minuta a zatim potpuno iščezava. Možda je to ta floralna nota koja se meni nije dopala?



Tangerine Souffle

"Zamisli sočne, savršeno zrele madarine. Njihov miris je zavodljiva harmonija slatkog i gorkog. Obmotava ih kremasta, topla nota vanilinog šećera."


Ovde zaista ne bih imala šta da dodam. Opis je kao što bi na engleskom rekli "spot on". Lep spoj citrusnih tonova koji preovlađuju i dašak vanilastog, toplog mirisa. Vidim ga kao pravog favorita za leto.




Kreirani su za sve tipove kože, i moram priznati, po sastavu me više podsećaju na mleka za telo, nego na losione jer imaju bogatiju, i hidratantniju teksturu. Što se tiče nege, rekla bih da je više nego zadovoljavajuća. Mojoj normalnoj koži pružili su bogatu hidrataciju a nisu je načinili previše masnom.


Ako vas zanima njihov sastav, možete ga videti na sledećoj slici (sa ambalaže Vanila Macaroon losiona). Ako niste primetili, prvi sastojak koji je iza najzastupljenijeg - vode, jeste

-Avokado ulje
koje pruža bogatu negu (zato ne bi trebalo da vas začudi eventualno izdvajanje ulja u losionu, a rešava se jednostavnim mućkanjem tube. Meni se to nije desilo, ali opet ne škodi da vam kažem.).

-Tu je i Urea,  humektans (tvar koja na sebe veže vodu) i ovlaživač – tvar koja kožu opskrbljuje vlagom. Česti je sastojak krema za ovlaživanje kože i to ne samo za kozmetičku primjenu nego i za liječenje dermatoza kod kojih se javlja izrazito suha, prhutava koža. Omekšava kožu, poboljšava njezinu gibljivost, čuva vlagu u koži i omogućava da koža bolje prihvaća i čuva vodu. Povoljno djeluje na cijeljenje rana i oštećenja kože. U visokim koncentracijama djeluje keratolitički. (izvor: http://www.nikel.com.hr/urea-ps86).

*Ako neko, ko se razume u hemijska jedinjenja i sastojke kozmetičkih proizvoda, čita ovaj članak, neka slobodno ostavi u komentaru svoj utisak.




U slučaju da putujete, samo pritisnite pumpicu do kraja i rotirajte je kako biste osigurali pakovanje.





INFO+ Nanela sam ga jednom prilikom za proslavu 18. rođendana i mogu vam reći da smo svi u toku čitave večeri uživali u mirisu losiona Vanilla Macaroon. Savršeno se složio sa Dior "Addict" parfemom i dobila sam puno komplimenata, kao i pitanja u vezi sa mojim odabirom mirisa.

Možete ih kupiti online OVDE kao set od oba losiona, po ceni od 980,00 dinara ili ih kupiti pojedinačno. Ukoliko ne želite da ih kupite preko interneta, a u mogućnosti ste, posetite Alchemy prodajne objekte na sledećim adresama:


TC STADION, II sprat.
Svakog dana  10-22h
011.630.5811



Yu biznis centar
centralni deo, srednji sprat
Ponedeljak-petak  12-19h
Subotom od 12-16h




Kako vam se dopadaju ovi losioni? Da li ste ih probale ili ih planirate isprobati?


Pratimo se na društvenim mrežama!


BLOGLOVIN'   |   INSTAGRAM   |   FACEBOOK   |  TWITTER |   YOUTUBE

Ana, The Glam Monster

*PR Samples

Share this:

CONVERSATION

10 коментара:

  1. Ja planiram vec dugo da probam ovaj Vanila Macaroon :) Privlace me svi losioni koji imaju notu vanile,kokosa,cokolade itd. :)

    ReplyDelete
  2. Preslatka pakovanja i tvoja recenzija me upravo vode na njihov online shop =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je ako sam pomogla, svakako imaš moje tople preporuke <3

      Delete
  3. Preslatko izgledaju, bas su divni. :D

    ReplyDelete
  4. Meni je ovo tako lepo i tako me mami da ću morati kako tako da ga se dokopam iako mi realno ne treba jer samo gomilam u zadnje vreem ali preslatko je <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da... i ja tako uvek gomilam ali na kraju se ipak potroši. Bar ta preparativa ♥

      Delete
  5. Kako su divni. Šteta što ih nema kod nas, rado bih ih kupila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno jesu! ♥ Mislim da ih ima i negde po regionu, videh na njihovom instagramu! U svakom slucaju, uvek mozes poruciti preko websajta.

      Delete

Svaki vas komentar je od velikog znacaja za mene, ali i za blog. Hvala vam na izdvojenom vremenu ♥

Every posted comment means a lot to me, and for the blog itself. Thank you for your time! ♥