Aura Gel Eyeliner by Dragan Vurdelja








Drage čitateljke, u današnjem postu pročitaćete moje utiske o gel eyelineru naše domaće kozmetičke kuće Aura. Ovaj eyeliner nastao je u saradnji brenda Aura i našeg najpoznatijeg šminkera Dragana Vurdelje.





Eyeliner je upakovan u crnu kutijicu i  pakovanje  je jako lepo odrađeno, na njemu se nalaze svi neophodni podaci i neke dodatne informacije koje vam mogu poslužiti, poput ideja primene, liste sastojaka, roka upotrebe... U kutijici se nalazi i mala četkica za nanošenje eyelinera ali o tome nešto kasnije. Sama teglica eyelinera je napravljena od stakla, što je veliki plus u mojoj glavi jer automatski deluje kvalitetnije i skuplje. Poklopac je od plastike. Iako je teglica mala, u sebi drži 5 grama proizvoda što je manje-više standard gel eyelinera. Ako vam se to učini malo, setite se da se gel eyelineri isušuju otvaranjem i zatvaranjem tako da bi vam količina od 10 grama brzo postala neupotrebljiva.











Ovde možete približno videti kolika je teglica eyelinera




Meni se ovaj eyeliner dopada iz više razloga, prvo zbog svoje teksture. Nije previše čvrst da ga ne možete četkicom pokupiti a nije ni previše tečan da se razbeži svuda po kapku, tako da bih rekla da je optimalne kremaste teksture. Ima mat završnicu koja je po mom skromnom mišljenju najsrećniji izbor kod ovog tipa proizvoda.






Što se tiče same primene eyelinera, nisam imala nikakvih problema. Glatko se nanosi, brzo suši i ne preslikava se. Međutim ako imate masnije kapke predlažem upotrebu neke vrste prajmera jer se u tom slučaju može dogoditi da se eyeliner preslika na kapak. Na mojim, rekla bih normalnim kapcima, preslikava se tek nakon nekih par sati, ali gotovo neprimetno. Intenzivne je boje, čujem da se neki žale na to, ali možda varira od primerka do primerka jer je moj izuzetno crn, obično pređem sa dva sloja svaki eyeliner tako da možda i to ima veze. Malo se teže skida, što je dobro u smislu da mu je trajnost odlična (ne razmazuje se), ali je loše ukoliko imate osetljive oči koje ne smete protrljati i u slučaju da zeznete eyeliner ne možete ga baš lako popraviti, ali opet nije nemoguće. Ja sam vam živi dokaz.




Evo Aurinih predloga za nanošenje:









A evo i mojih ideja:




Četkica koju dobijate uz eyeliner jeste mala ali predstavlja ogroman napredak u odnosu na mikroskopske, neupotrebljive četkice koje dobijate uz većinu proizvoda. Ja preferiram da stavljam eyeliner svojom uglastom četkicom jer mi daje veću kontrolu i preciznost, ali ni ova nije loša, Zanimljivo je da sam joj pronašla savršenu primenu, i od sada njom nanosim highlighter u unutrašnji ugao oka. Dovoljno je mala da vam daje jako dobru preciznost i pokupi taman proizvoda. Možete je koristiti čak i za usne, izbor je na vama.









Koliko sam upoznata, proizvod košta oko 800 dinara i dostupan je u svakom prodajnom objektu koji ima Aurin štand, ALI nije u stalnoj postavi brenda (limited edition, ali do kada je u prodaji, to ne znam). Za tu cenu dobijate zaista dobar proizvod koji ima odlike nekih mnogo skupljih drogerijskih pa čak i nekih HE brendova. Naravno ima i nekih lošijih strana kao što sam navela gore, ali je definitivno vredan vaše pažnje.






Swatches:
*Jedan sloj eyelinera nanesen uglastom četkicom



Da li ste isprobali ovaj eyeliner? Planirate li?
Da li biste želeli da vidite video tutorial na temu izvučenog eyelinera?

UŽIVAJTE U OVOM BLOGORODJENDANSKOM MESECU I PIŠITE MI ♥

 


Pratimo se na društvenim mrežama!


BLOGLOVIN'   |   INSTAGRAM   |   FACEBOOK   |  TWITTER

Ana, The Glam Monster





Share this:

,

CONVERSATION

12 коментара:

  1. Imam ga i eno skuplja prasinu. Cetkicom ne mogu da izvucem 'špic', a ni dovoljnu tanku liniju za ugao oka, meni se uopste ne preslikava, ne dopada mi se formula, presuva je ako mene pitate, a boja nije intenzivno crna, pa mi za nocnu sminku ne odgovara. :)
    Iako sam mislila da je jeftin, mogla sam dodati 200 dinara i kupiti maybellinov ili lorealov. :)
    Ali ipak, nije neupotrebljiv svakako :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas steta sto ti ne odgovara. Kao sto napisah, ja to posebnom uglastom cetkicom radim pa lepo bude krilce, a sto se tice formule moj je izuzetno kremast, tako da mozda uhvatila neki feler :)

      Delete
  2. Baš sam čekala recenzije i i dalje ne znam da li da ga uzmem jer sam očekivala da je malo jači u swatch kategoriji :D

    Inače jako mi se svidja ovaj tvoj comment box :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pazi, ja uvek prodjem dva puta eyelinerom i tada izgleda jako crn, na swatchu je jedan blag nanos. Drago mi je, nisam do sada dobila komplimente za njega, haha ♥

      Delete
  3. Ide na spisak za kad dođem kući :D
    Dopada mi se kako si ti to kreirala.
    Meni je i dalje Eveline Celebrities #1 zato što ima mikro tanku četkicu kojom i levom rukom mogu izvući lepu liniju :) Puse šaljem :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je ako ti je moja recenzija pomogla u odluci i hvala ti na komplimentima ♥

      Taj Eveline nisam probala ali ako ga negde ugledam bacicu pogled, haha ♥ ♥ ♥ Uzvracamm

      Delete
  4. Da sam samo tvoje recenziju pročitala, već danas bih otišla da ga kupim! Međutim, znam da dosta njih govori da je užasan. Ali svakako odlična recenzija. Nadam se da ću prelomiti i kupiti ga. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam zbog čega, ili nisu probali puno gel eyelinera ili je prva tura bila loša? Ja ga svakako preporučujem, pa i ako ti se ne svidi preterano, mozes ga proslediti ili koristiti za body art :)

      Delete
  5. Ja ga isto imam i sasvim mi je okej. To je prvi gel eyeliner koji sam kupila, do sada sam koristila one felt tip olovke, ali sam shvatila da mnogo bolju kontrolu imam sa uglastom četkicom pa sam kupila gel. Zadovoljna sam i bojom, jer ga isto dvaput pređem, taman da sve izravnam i popravim, i trajnost mu je odlična, samo što se nekad mučim da mi wing bude dovoljno tanak na kraju. Doduše, to je verovatno do četkice koja nije dovoljno tanka. Ali generalno mišljenje mi je slično tvome :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je zbog toga. Počela sam da mislim da sam ja poludela, svi mi kažu kako je suv, neupotrebljiv, a moj je tako fin i kremast.

      Da da, četkica je malo nezgodna ali može se nešto uraditi za razliku od onih minijatura koje obično idu uz proizvode. ♥

      Delete
  6. Da li mi mozes reci koju cetkicu koristis za nanosenje ili bar sliku da postavis? :)

    ReplyDelete

Svaki vas komentar je od velikog znacaja za mene, ali i za blog. Hvala vam na izdvojenom vremenu ♥

Every posted comment means a lot to me, and for the blog itself. Thank you for your time! ♥