Favorites ♥ 2014.





Proizvodi koji su obeležili prethodnu godinu su konačno prikupljeni, uslikani, i snimljeni. Uz video sam želela i da priključim neke fotografije budući da bolje prikazuju kozmetiku. Uživajte, i javljajte utiske u komentarima!





MAC Face & Body Foundation C3





Maybelline Affinitone 24h Foundation 020 Cameo



Cool Betty Face Glam Golden Ratio 02




Rimmel Hide The Blemish Concealer 103 Soft Honey






Garnier 5sec Perfect Blur Primer






FACE / LICE




Aura Sunkiss Bronzer 905 Sunset Brown




Essence Twilight Saga Part II Breaking Dawn Shimmer Powder




Essence Silky Touch Blush 50 Sweetheart




Swatches






Brows / Obrve


Essence Eyebrow Stylist Set








EYES / OČI




From top to bottom / Odozgo na dole

  • Classics Perfect Finish Eyeliner

  • Essence Eyeliner Pen (Waterproof)

  • Seventeen Longstay Eye Shaper 15 Zinc White

  • Aura Impress Volume Mascara

 





NYX Dream Catcher Palette Golden Horizons





LIPS / USNE



  • Essence Lipliner 06 Satin Mauve
  • Kiko Super Gloss 106
  • Golden Rose Lipstick 70
  • NYX Matte Lipstick Whipped Caviar






Left to Right / Sleva na desno

Essence, Kiko, NYX, Golden Rose






Koji su vaši favoriti godine? Da li ste probale neki od pomenutih proizvoda? ♥




Share this:

, , , , , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

16 коментара:

  1. Aurin bronzer je odlican imala sam ga davno. Isto tako i Essence hajlajter. Nyx ruz gledam i balavim vec dugo al nikako da kupim. Imam neke vrlo slicne pa mi zao. I Garnier baza mi je mnogo dobra i draga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na komentaru, Whipped Caviar te nece izneveriti, slobodno ga uzmi ♥

      Delete
  2. Odlican post! Garnier baza mi se mnogo svidja! Isto i Aurin bronzer je sjajan :)

    Nikoleta, xoxo

    http://nljuljduraj.blogspot.com/2015/01/motd-neutral-look.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno ,drago mi je da delimo neke favorite ♥

      Delete
  3. NYX paleta mi je jako lijepa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste predivna, ako te zanima nesto vise o njoj, postoji na blogu detaljna recenzija sa swatchevima i opisima svake nijanse ♥

      Delete
  4. Znas li mozda gde mogu da nabavim ovu belu olovku za waterline? Znam da ima u liliju max factor ali mi je mnogo da dam tolike pare na tu olovcicu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. NYX ima divne olovke za tu svrhu, Wonder Pencil se zove ako ne gresim :)

      Delete
  5. Odličan odabir favorita! Paleta izgleda divno. Rimmelov korektor sam i sama koristila davnih dana i kolko se sjećam, bio je stvarno dobar :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju favoriti ♥ Paleta je sa razlogom u ovoj kategoriji, pogledaj je uzivo, jos je lepsa. Ovaj korektor je tako podcenjen a fenomenalan je, necu se smiriti dok ga svako ne bude probao ♥

      Delete
  6. Nominovala sam te na mom blogu :)
    http://javolimkozmetiku.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno ♥ Nazalost ne radim vise LBA na blogu ali u svakom slucaju ti zahvaljujem

      Delete
  7. I sama volim neke tvoje favorite - Rimmelov savrseni korektor koji sam davno koristila a sad si me podsetila na njega:),Sweetheart rumenilo,Aurinu maskaru za volumen(kupila sam je posle tvoje recenzije ili si je pominjala u okviru posta?),Satin Mauve olovku.Prajmer mi je ni tamo ni ovamo,ne znam ni sama,nekad mi je ok a nekad mi bukne lice od njega,pa ga ne koristim vise.Od Essenca imam od skoro Superfine ajlajner u flomasteru,sasvim solidan:) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da delimo favorite ♥ I rimmel korektor je vredan podsecanja svakako!

      Delete
  8. Jeeeej video! Koliko mi je drago što si snimila video uz ovaj post. Sećam se davno davno kad sam gledala tvoje videe. Trebala bi to češće da radiš! A što se tiče favorita... Volela bih da probam taj MAC puder jer je blaže pokrivne moći. Mrzim da stavljam puder, nešto mi je to bezveze haha. A zajednički su nam karmin i sjaj! Super post. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A hvalaa ♥ Sigurna sam da bi ti se MAC puder dopao, jako je blag :)

      Delete

Svaki vas komentar je od velikog znacaja za mene, ali i za blog. Hvala vam na izdvojenom vremenu ♥

Every posted comment means a lot to me, and for the blog itself. Thank you for your time! ♥